Обекти за Digital Signage реклама

Standard Post with Image

Обекти за реклама

Всички обекти са част от ефирната мрежа на ABCMedia

Проектът „ Ефирна мрежа на ABCМedia” има за цел да предостави възможност на Вашата компания да представи своите продукти по един нетрадиционен и запомнящ се начин, а именно чрез непрекъснато представяне в дисплейната мрежа на ABCМedia.

С изпълнението на проекта имаме за цел да повишим доверието на потребителя на Вашият продукт, като ефектът на този тип рекламна капания е последващ. Практиката показва, че един продукт се запечатва в съзнанието на потребителя след като се запознае от 5-8 пъти с него.

Централна Автогара София

Спцифика
Централна Автогара София заема площ от 7200 кв.м., като само през чакалните на автогара преминават около 30 000 пътници дневно. Централна Автогара е най-модерна не само в София, но и в България.

Посещаемост
Централна Автогата София е най-модерната автогара в България. Автогарата е прохладно, чисто и предпочитано място да изчакване на следващите автобусни превози, пристигащи пътници, гости и дори независимо изкчаващи, намиращи прохлада в горещините. Централна Автогара София разполага със заведения за бързо хранене, кафе, банкомат и цялостно покритие на WI-FI връзка. Средната ежедневна посещаемост на Централна Автогара София може да варира в зависимост от дните, а тя е от 25 000 до 35 000 пътници, гости и посетители на автогарата или средно 900 000 души месечно, като в натоварените за сезона дни са в пъти повече от средните за деня!

Аудитория
Аудиторията на Централна Автогара е разнообразна и варира между 20 и 55 години. Посетителите на Автогарата са от средната класа Българи, с интерес към пътувания, почивки, разпускане и не на последно място Бизнес. Посетителите на автогара имат средно 20-30 мин престой, което е напълно достатъчно да се запознаят неколкократно с Вашето предложение.

Рекламни дисплеи
Дисплеите са позиционирани съобразно трафика и имат видимост от всяка една точка на Цегрална Автогара София. Централен Вход

1. Централен Вход / Дисплей 1 – 55”

Дисплей №1 е позициониран централно, непосредствено до касите за вземане на билети. Има видимост от входа и е първото нещо, което се забелязва с влизането в Централна Автогара София. Обикновено касите са препълнени, което налага изчакване от 10-12 минути за преминаве. Изчакването, както се подразбира е отегчаващо и налага намиране на по-приятно занимание, а какво по-приятно от разглеждане на Вашето предложение в този момент.

2. Зона за посетители и гости 1/Дисплей 2 – 55”

Дисплей №2 е позициониран в Зона 1 за посетители и гости на Централна Автогара София. Пространстовто е прохладно и приятно, и е предпочитано място за престой. Средната продължителност на изчакване е от 20-30 минути и е времето, в което Вие ще имате възможността да кореспондирате с тях / да представите Вашето предложение /. Местата в зоната за срещуположни, като дисплей №2 обхваща 1-та половина на салона. . Разположението на салона не предлага други занимания, освен следене на Вашите предложения!

3. Зона за посетители и гости 1/Дисплей 3 – 55”

Дисплей №3 е позициониран в зоната за посетители и гости на Централна Автогара София. Пространстовто е прохладно и приятно, и е предпочитано място за престой. Средната продължителност на изчакване е от 20-30 минути и е времето, в което Вие ще имате възможността да кореспондирате с тях / да представите Вашето предложение /. Дисплей №3 има видимост от стълбите и Вашето предложение ще бъде забелязано от новонастаняващите се пътници и гости не само на зона 1 за посетители и гости. Местата в зоната за срещуположни, като дисплей №3 обхваща 2-та половина на салона. Разположението на салона не предлага други занимания, освен следене на Вашите предложения!

4. Зона за посетители и гости 2/Дисплей 4 – 55”

Дисплей №4 е позициониран в Зона 2 за посетители и гости на Централна Автогара София. Пространстовто е прохладно и приятно, и е предпочитано място за престой. Средната продължителност на изчакване е от 20-30 минути и е времето, в което Вие ще имате възможността да кореспондирате с тях / да представите Вашето предложение /. Дисплей №4 има видимост от разположеното заведение за бързо хранене и кафе, което повишава видимостта на Вашето предложение. Местата в зоната за срещуположни, като дисплей №4 обхваща 1-та половина на салона. Разположението на салона не предлага други занимания, освен следене на Вашите предложения!

5. Зона за посетители и гости 2/Дисплеи 5 – 55”

Дисплей №5 е позициониран в Зона 2 за посетители и гости на Централна Автогара София. Пространстовто е прохладно и приятно, и е предпочитано място за престой. Средната продължителност на изчакване е от 20-30 минути и е времето, в което Вие ще имате възможността да кореспондирате с тях / да представите Вашето предложение /. Местата в зоната за срещуположни, като дисплей №5 обхваща 2-та половина на салона. Разположението на салона не предлага други занимания, освен следене на Вашите предложения!

Автогара ЮГ гр. Бургас

Спцифика
Изградена по проект „Интегриран градски транспорт на Бургас”, според съвременните изисквания за обществени обекти от този тип.
След реализацията на строително-ремонтните дейности Автогара Юг се превърна в значим Автобусен терминал.
От изключително значение за новата транспортна схема на града е запазването и разширяването функциите на автогарата – тя осигурява контакт с Бързата автобусна линия и така ще разширява и подобрява възможностите на пътуващите .
Категоризирана с най- високият клас "1" за автогари.

Посещаемост
Автогара ЮГ е сред най-модерните автогари в България. След приключване на ремонтите дейности по проект „Интегриран градски транспорт на Бургас” Автогарата се преврърна в прохладно, чисто и предпочитано място да изчакване на следващите автобусни превози, пристигащи пътници, гости и дори независимо изкчаващи, намиращи прохлада в горещините.

Автогара ЮГ е единствената за гр. Бургас, обслужваща южните черноморски курорти!

Автогара ЮГ разполага с кафе, банкомат и цялостно покритие на WI-FI връзка. Средната ежедневна посещаемост на Автогара ЮГ може да варира в зависимост от дните, а тя е от 7000 до 8000 пътници, гости и посетители на автогарата или средно 230 000 души месечно, като в натоварените за сезона дни са в пъти повече!

Аудитория
Аудиторията на Автогара ЮГ е разнообразна и варира между 19 и 49 години. Посетителите на Автогарата са от средната класа Българи, с интерес към пътувания, почивки, разпускане и не на последно място Бизнес. Посетителите на автогара имат средно 15-20 мин престой, което е напълно достатъчно да се запознаят неколкократно с Вашето предложение.

1. Дисплей № 1

Дисплей №1 е позициониран над касите за вземане на билети. Има видимост от входа и е първото нещо, което се забелязва с влизането в Автогара ЮГ. Обикновено касите са препълнени, което налага изчакване от 10-12 минути за преминаве. Изчакването, както се подразбира е отегчаващо и налага намиране на по-приятно занимание, а какво по-приятно от разглеждане на Вашето предложение в този момент.

2. Дисплей №2

Дисплей №2 е позициониран в зоната за посетители и гости на Автогара ЮГ. Пространстовто е прохладно и приятно, и е предпочитано място за престой. Средната продължителност на изчакване е от 15-30 минути и е времето, в което Вие ще имате възможността да кореспондирате с тях / да представите Вашето предложение /.

Зала Универсиада гр. София

Спцифика
„Универсиада“ е многофункционална зала в София, в която се провеждат спортни срещи, концерти, церемонии, конгреси, изложения и други мероприятия. Зала "Универсиада" е първата голяма закрита многофункционална зала в България. Уникалното й място в центъра на София прави "Универсиада" удобна и лесна за посещение от всички райони на столицата.

Посещаемост
Зала Универсиада разполага с изложбена площ от 1500 кв.м., което я превъща в предпочитано място за провеждане на Спортни съзтезания, концерти, тренировки, конгреси и др. Предстоящите мероприятия са със засилен интерес, като запазването на места изисква предварително закупуване на билет. Ежемесечно се провеждат десетки Спортни съзтезания, тренировки, концерти и др. мероприятия, като средно-месечната посещаемост е от 15 000 до 20 000 души месечно.

Аудитория
Аудиторията на Зала Универсиада зависи от предстоящите събития, което прави лесно определяне на точната целева група за Вашето послание.

Рекламни диспеи
На територията на зала Универсиада разполагаме с два дисплея, като са силно съобразени с трафика и се намират на 2-та възможни входа, където се редят опашки за влизане в залата. Изчакването е отегчително и посетителите нетърпеливо разглеждат Вашето предложение в този момент.

Зала Триадица

Спцифика
Зала „Триадица е многофункционална спортна зала в София.

Посещаемост
Зала „ Триадица” разполага с площ от 2067 кв.м. Включва основна зала за волейбол и баскетбол и две помощни зали подходящи за борба, джудо, гимнастика, спортни танци, аеробика, помещения подходящи за кафе и магазин за спортни принадлежности и др. Комплексът разполага с необходимите съблекални и сервизни помещения. Всички съоръжения са подходящи за провеждане на различни спортни мероприятия, тренировъчен и учебен процес, свободни спортни занимания и турнири, първенства от “А” групи. Посещаемостта на залата варира в зависимост от предстоящите мероприятия. Средната посещаемост на залата е от 4 000 до 7000 души месечно.

Аудитория
Аудиторията на Зала Триадица зависи от предстоящите събития, което прави лесно определяне на точната целева група за Вашето послание. Обичайната аудитория на Зала Триадица е на възраст от 18 до 45 години с интерес към: Спорт, Развлечение, Баскетбол.

Рекламни дисплеи
На територията на зала Триадица разполагаме с един дисплей, разположен на централния / служебен вход /, където е главния човекопоток. Входът представлява флоайе, през което ежедневно преминават стотици съзтезатели и посетители.

Sopharma Shopping Center – Fresh Love

Спцифика
Sopharma Shopping Center представлява търговски център, разположен на бул. Драган Цанков в основите на Sopharma Business Towers

Посещаемост
Търговският ценър е на два етажа, обхваща разгърната застроена площ от 11 000 кв.м. Fresh BAR – Love се намира на втория етаж, където е зоната за хранене. Тя е и основната за хранене в района, което я прави изключително силно посещавано място. В съседство с останалите офис кули, свързани с топла връзка, Fresh bar Love ежемесечно посреща от 40 000 до 45 000 души.

Аудитория
Аудиторията на Sopharma Business Center е разнообразна и варира между 25 и 55 години. Посетителите на биснес сградата са от средната и богата класа Българи, с интерес към пътувания, почивки, разпускане и не на последно място Бизнес. Посетителите на зоната за хранене имат средно 30-40 мин престой, което е напълно достатъчно да се запознаят неколкократно с Вашето предложение.

Рекламни дисплеи
На територията на Sopharma Shopping Center разполагаме с един дисплей, разположен на територията на фреш бар „LOVE”, като е позициониран така, че да обхване по-голямта част от залата за хранене.

Fresh and Fruits – НСА, Студентски град

Спцифика
Фреш Бар – Fresh and Fruits е разположен срещу Национална Спортна Академия гр. София. Разполага с два вътрешни бара и пет външи маси. Фреш барът печели своите клиенти със своите здрвословни продукти и домашно приготвени закуски

Посещаемост
Силно посещавано и предпочитано място за отдих не само на спортисти, но и на любители на здравословни храни и напитки. Ежедневно заведението приветсва стотици известни спортни и бизнес личности. Приготвянето и консумацията на избраните предложения се извършва в заведението и изисква време, което се разнообразява с Вашето преложение в този момент. Ежемесечно Fresh and Fruits се посещава от 4 000 до 6 000 души.

Аудитория
Аудиторията на Фреш бар – Fresh and Fruits е разнообразна и варира между 23 и 45 години. Посетителите на заведението са от средната и богата класа Българи, с интерес към спортните занимания, пътувания и пазаруване. Посетителите прекарват средно 15-20 мин престой, което е напълно достатъчно да се запознаят неколкократно с Вашето предложение.

Рекламни дисплеи
На територията на фреш бар “Fresh and Fruits” разполагаме с 1 дисплей разположен зад касовото пространство, непосредствено до промоционалното меню на заведението. Дигиталният дисплей се забелязва не само от посетителите на заведението, а и от целият поток хора в около заведението.

Protein Bar and Shop Sofia – УНСС, Студентски град

Спцифика
Protein bar and Shop Sofia е разположен срещу Университета за Национално и Световно Стопанство. Разполага с един вътрешен бар и две външни маси. Обектър представлява заведение за хранене и магазин за спортни добавки.

Посещаемост
Силно посещавано и предпочитано място за отдих не само на спортисти, но и на любители на здравословни храни и напитки. Ежедневно заведението приветсва стотици известни спортни и бизнес личности. Приготвянето и консумацията на избраните предложения се извършва в заведението и изисква време, което се разнообразява с Вашето преложение в този момент. Ежемесечно Protein bar and Shop се посещава от 6 000 до 8 000 души.

Аудитория
Аудиторията на Фреш бар – Fresh and Fruits е разнообразна и варира между 23 и 45 години. Посетителите на заведението са от средната и богата класа Българи, с интерес към здравословен начин на живот, спортните занимания, пътувания и пазаруване. Посетителите прекарват средно 10-15 мин престой, което е напълно достатъчно да се запознаят неколкократно с Вашето предложение.

Рекламни дисплеи
На територията на Protein Bar and Shop Sofia разполагаме с 1 дисплей разположен зад касовото пространство, непосредствено до промоционалното меню на заведението. Дисплеят е и първото нещо, което прави впечатление с влизането в заведението.

Fitness Plus

Спцифика
Фитнес Плюс представлява спортен ценър, провеждащ различен набор от спортни занимания: Фитнес, Бокс, Кик Бокс, Йога, Аеробика и много др. Фитнес Плюс разполага с 550 кв.м. закрита площ и един от най-модерните спортни центрове в гр. София.

Посещаемост
Поради модерната си визия и разнообразните тренировки, Fitness Plus е сред най-посещаваните спортни центрове. Ежемесечно през салоните на Fitness Plus преминават от 7 000 до 8 000 души

Аудитория
Посетителите на спортен център “Fitness Plus” са от средна и богата класа българи. Възрастта на посетителите варира от 26- 50 г. Интересите на посетителите са насочени към Здравословен начин на живот, Бизнес, Пътувания и развлечения.

Рекламни дисплеи
На територията на Fitness Plus разполагаме с 3 дисплея:

Дисплей №1 е позициониран във флоайето на входа, където освен подготвящите се за тренировка се задържат и гости на спортният център. Видимост има също и при напускане на спортният център.

Дисплей №2 се намира в сърцето на фитнес центъра, като има голяма видимост от почти всички фитнес уреди. Видимост има също и при напускане на спортният център.

Дисплей №3 е позициониран срещу бягащите пътеки, където посетителите прекарват голяма част от времето.

Бар BLAZE

Спцифика
Бар Blaze е разположен в сърцето на гр. София, в самия парк на НДК. Освен като нощен бар, Blaze е предпочитано място за различни мероприятия като: Рожденни дни, Фирмени с частни партита. През целия ден е силно посещавано място за кафе паузи, срещи и случайни посещения.

Посещаемост
Поради стратегическо си място / след моста на влюбените /, бар Blaze е често натоварен, като ежемесечно преминават от 5000 до 6000 души.

Аудитория
Аудиторията на Бар “Blaze” е разнообразна и варира в зависимост от предстоящите мероприятия. Интересите на посетителите са насочени към: Забавляние, пътувания, срещи.

Рекламни дисплеи
На територията на Bar “Blaze” разполагаме с един дисплей, разположен непосредствено от лявата страна на бара. Има видимост от всички точки на помещението, както за посетителите, така и за отвън преминаващите .

Желате индивидуална оферта? Свържете се с нас